When I woke up this morning, I realized I was a messenger of God


Recording equipment:
Yamaha QY300(Drum Loops),
Homemade Electric Piano(Circuit Board is  PF2000=DX7),
Safe SamplingCDs
Midi Mark:VocalBytes2,
Greysounds:Classic Keyboards & Vintage Synthesizers,



にほんブログ村 音楽ブログ 楽器・音楽機材へ  にほんブログ村 音楽ブログ エレキギターへ  にほんブログ村 音楽ブログ 音楽活動へ  にほんブログ村←クリックしてね

人気の投稿

ヤフオク、メルカリ、BOOTHで絵を発売中