Roland GR-09 Guitar Synthesizer。ギター出力を直接繋げてモノラルで発音するように改造している

 Roland GR-09 Guitar Synthesizer. I modified it to directly connect the guitar output and play it in mono (using a cable). I haven't used it in a while and there's no sound. There is a MIDI signal coming out, so I played it on an external sound source and recorded it. It's interesting how inconvenient it is.

Roland GR-09 Guitar Synthesizer

Roland GR-09 Guitar Synthesizer

Roland GR-09 Guitar Synthesizer


Roland GR-09 Guitar Synthesizer。ギター出力を直接繋げてモノラルで発音するように改造している(ケーブルを)。久しぶりに使ったら音が出ない。外部にMIDI信号は出ているので外部音源で鳴らして録音してみた。不自由なのがおもしろい。

にほんブログ村 音楽ブログ 楽器・音楽機材へ  にほんブログ村 音楽ブログ エレキギターへ  にほんブログ村 音楽ブログ 音楽活動へ  にほんブログ村←クリックしてね

人気の投稿

ヤフオク、メルカリ、BOOTHで絵を発売中